Vytěžte maximum z přednastavení údajů
Když v adresáři přednastavíte svým odběratelům i další údaje, POHODA je využije při mnoha operacích. Jako třeba preferovaný způsob platby, předkontaci pro zaúčtování a členění DPH pro faktury, splatnost pohledávek, tolerované dny splatnosti aj.
Snadný přístup k důležitým dokumentům
Co obchodní partner a zákazník, to hromada dokumentů – dopisů, smluv a dalšího „papírování“. V programu POHODA si je můžete přiřadit nejen přímo k jednotlivým záznamům v adresáři, ale také do řady dalších agend. Zpřehledníte a zrychlíte si tak práci.
Vše je logicky propojené
Při své práci mnohokrát využijete rychlou dostupnost souvisejících účetních dokladů daného klienta. Všechny agendy jsou totiž vzájemně provázané. Tak proč si třeba při řešení reklamace neotevřít chybně vystavený doklad přímo z adresáře?
Ve spojení s klienty i partnery
Přímo z adresáře účetního programu POHODA pošlete e‑mail, napíšete nebo zavoláte někomu přes Skype. Ve spolupráci s Microsoft Word si také vytvoříte slučovací dokument pro vybrané adresy, který pak použijete pro hromadnou korespondenci nebo pro hromadnou e-mailovou zprávu.
Datová schránka jako na dlani
Samozřejmostí je využití datové schránky pro obousměrnou komunikaci s úřady, právnickými osobami či některými podnikateli. POHODA vám pomůže sledovat aktuální stav zpráv v datové schránce a navíc vás upozorní na nepřečtené zprávy.
Termíny úkolů za vás POHODA ohlídá
Propracovaný systém poznámek, úkolů a upozornění, díky kterému na nic nezapomenete. POHODA vám pomůže jak se zaznamenáváním vlastních poznámek, tak s přidělováním úkolů kolegům. Termínově nejbližší úkoly se navíc zobrazují na informační ploše programu.