Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Jste-li uživatelem programu POHODA nebo jiného z produktů STORMWARE, už jistě víte o Zákaznickém centru. Je zcela zdarma a najdete v něm vždy aktuální a úplný přehled zakoupených produktů a jejich instalačních čísel. Také odsud můžete stahovat aktuální verze, aktualizace i doklady nebo v případě potřeby měnit kontaktní údaje, a to vše bez ohledu na provozní dobu zákaznické podpory, obchodního oddělení nebo poboček. Pokud o založení profilu teprve uvažujete, podívejte se, proč se vyplatí mít do Zákaznického centra přístup, jak na registraci i přihlášení a na další výhody.
Zasněžená krajina za okny ohlašuje blížící se svátky, ke kterým jsme vám připravili novou lednovou verzi programu POHODA, tentokrát již rel. 13300, plnou novinek a vylepšení, a to i na vaše přání. Jejich popis najdete na našem webu a samozřejmě také v lednovém vydání časopisu Moje POHODA. Přečíst si v něm můžete ale nejen o novinkách v programech nebo o legislativních změnách platných od nového roku. Pro pohodový oddech nalistujte například tip na výlet nebo příběh rodinné čokoládovny, která i díky mKase prodává své výrobky na trzích. Přejeme příjemné čtení a pohodu po celý nový rok. :-)
I letos bychom vám v adventním čase a s blížícím se koncem roku rádi poděkovali za důvěru, kterou vkládáte do nás i našich produktů. Přejeme vám klidné a pohodové svátky a po celý nový rok hodně spokojenosti a pracovních i osobních úspěchů. Současně vám přinášíme informace o naší provozní době mezi svátky. Ta se i tento rok změní jen nepatrně: naši konzultanti na zákaznické podpoře a obchodní konzultanti na jihlavské pobočce vám budou 27.–30. 12. 2022 k dispozici od 8:00 do 16:00 hodin. Provozní dobu všech našich dalších poboček najdete přímo na stránce s kontakty.
Zimní počasí, červené tváře a ve vzduchu vůně prvního cukroví či svařeného vína. Vánoční atmosféra má každoročně mnoho podob, co je ale všechny spojuje, je odpočítávání dní do Štědrého dne. Pojďme si tento čas i letos společně zpříjemnit Adventním pohodovým kalendářem, ve kterém si můžete každý den rozbalit malé překvapení. Letos jsme pro vás navíc na adventní neděle připravili facebookové vánoční soutěže o pohodové ceny. Už jste zvědaví, jaké překvapení se schovává v prvním dárku? A nezapomeňte, že poslední adventní soutěž na Vás čeká tuto neděli na našem Facebooku. :-)
Co by to bylo za advent bez oblíbeného „loupání“ dárků z adventního kalendáře. Jeden speciální jsme nachystali i pro všechny mPohodáře. Na Instagramu aplikace mPOHODA na vás každý den až do 24. 12. bude čekat vždy jedno stories obsahující tipy pro jednodušší práci v aplikaci a občas i nějaký ten bonus navíc. Podívejte se, jaký dárek se skrývá v dnešním příběhu. Abyste přitom žádné stories nezmeškali, nezapomeňte profil mPohody sledovat. Dárky za uplynulé dny si také můžete prohlédnout zpětně – již odvysílaná stories najdete na instagramovém profilu mPohody ve speciální sbírce Adventní tipy.
Homebanking je služba, kterou si lze představit jako elektronickou platební metodu, díky které můžete komunikovat s bankou. Nejedná se však o internetové bankovnictví, transakce lze spravovat i v režimu offline. Díky homebankingu můžete provádět bankovní operace sedm dní v týdnu 24 hodin denně. Z pohodlí kanceláře i domova, aniž byste museli osobně navštívit svoji banku. Pojďme si tuto funkci představit v článku Spravujte své bankovní pohyby díky homebankingu a ukázat si, jak s ní pracovat v programu POHODA. Kdybyste se chtěli dozvědět více informací, přihlaste se na naše online školení.
Nezmeškejte nejbližší termín vysílání bezplatného webináře, kde se dozvíte, jaké možnosti se vám otevřou přechodem na komplexní mzdový systém PAMICA. Těšíme se na vás 6. 12. v 10.00 hod. – stačí vyplnit jednoduchou registraci a my už vám zašleme všechny podrobnosti k webináři včetně odkazu pro připojení na YouTube. Naši lektoři vám během vysílání ukážou nejoblíbenější funkce tohoto personálního a mzdového systému, např. nerovnoměrné rozvržení pracovní doby, exekuční srážky či napojení na docházkový systém. Během webináře se nás můžete prostřednictvím online chatu doptávat na vše, co vás bude k Pamice zajímat.
POHODA má na českém trhu jedinečný poměr mezi cenou a výkonem, je uživatelsky přívětivá, pohlídá nejaktuálnější legislativu, její propracované funkce udělají rutinní práci za vás a do programu si můžete importovat stávající data. Navíc přechod na Pohodu je snadný a pomůžeme vám s ním. Chcete předem vědět, jak bude vše probíhat? Přihlaste se na bezplatný online webinář, kde vám náš lektor během chvilky srozumitelně představí jednotlivé kroky při přechodu ze starého účetního programu na nový, pohodový, abyste co nejdříve mohli pracovat „v novém“. Termíny vysílání webináře zdarma a možnost přihlášení najdete přímo tady.
Podzim nám ještě dopřává příjemné sluneční paprsky a my jsme pro vás připravili novou říjnovou verzi programu POHODA, tentokrát již rel. 13200, plnou novinek a vylepšení, a to i na vaše přání. Jejich popis najdete na našem webu a samozřejmě jsme nezapomněli ani na říjnové vydání časopisu Moje POHODA. Přečíst si v něm můžete například o změně výpočtu obratu v adresáři nebo o generování vazeb na nepřevedené doklady při datové uzávěrce. Pro pohodový oddech zase nalistujte tip na výlet nebo příběh prodejce italských specialit, který používá aplikaci mKasa. Přejeme pohodové čtení :-).
V příštím roce je znovu ohlašováno několik legislativních novinek dotýkajících se mj. i mzdové oblasti. Právě teď je proto nejlepší čas přejít na komplexní personální a mzdový systém PAMICA, ve kterém budete vždy postupovat v souladu s aktuální legislativou. Navíc si poradí i se specifickými případy pracovněprávních vztahů. Zajímá vás, jaké možnosti se vám přechodem na Pamicu otevřou? Pak se určitě přihlaste na bezplatný webinář a/nebo si mzdy za 4 měsíce vystavte zdarma v jeho demoverzi. Podrobnosti ohledně převodu dat z vašeho současného systému s vámi rádi probereme na online konzultaci.
Zveme vás na nejbližší termín vysílání bezplatného, nezávazného online webináře k přechodu na účetní systém POHODA, který pravidelně přináší funkční novinky, drží krok s aktuální legislativou a nabízí propracovanou podporu v podobě týmu odborných konzultantů. Už 9. listopadu v 9:00 hodin vás náš lektor seznámí s jednotlivými kroky, které vám pomohou s přechodem ze starého účetního programu na nový, pohodový. Po skončení webináře na vás navíc čeká možnost živého online chatu hned vedle videa. Registrace je snadná, takže už nezbývá než se včas přihlásit, abyste mohli brzy pracovat „v novém“. Těšíme se na vás.
Kouzlo elektronické fakturace ISDOC a QR kódů ulehčuje mnoha uživatelům Pohody každodenní fakturování už řadu let. ISDOC sjednocuje různé formáty elektronických dokladů, a tak umožňuje rychlý přenos faktur mezi účetními systémy, čímž šetří čas oproti zdlouhavému přepisování. Prostřednictvím QR kódů lze zase jednoduše zadávat platby do banky a nově i importovat faktury od dodavatelů. Stačí načíst QR kód ze souborů, z obrázku nebo také z kamery. Jak na QR kódy, se dozvíte v našem novém videonávodu nebo se podívejte na video, ve kterém pro vás shrnujeme výhody ISDOC.
Od příštího roku budou mít zaměstnavatelé možnost u konkrétní skupiny zaměstnanců, pracujících na částečný úvazek, uplatnit 5% slevu na sociální zabezpečení placeném zaměstnavatelem. Základní podmínkou na nárok na slevu na pojistném je, že má se zaměstnancem sjednanou kratší pracovní nebo služební dobu, než činí stanovená týdenní pracovní nebo služební doba. Rozsah takto stanovené kratší pracovní či služební doby nesmí být kratší než 8 hodin a delší než 30 hodin týdně. Zákon začne platit od 1. 2. 2023 a zaměstnavatelé si za tento měsíc budou moci při splnění všech zákonných podmínek poprvé slevu uplatnit.
Naše odborná školení pomohla již nespočtu účetních, podnikatelů, fakturantů či skladníků při práci s našimi programy. Abychom dostáli neustálému vývoji software i měnícím se požadavkům trhu, aktualizovali jsme náplň jednotlivých školení i web a rozšířili nabídku kurzů, které budeme školit od 1. 9. 2022. Na výběr jsou kurzy zaměřené na programy POHODA, PAMICA, TAX i na aplikaci mPOHODA. Školení můžete objednat již nyní, stačí si jen vybrat ten správný kurz pro vás, zvolit termín a přihlásit se. Navíc pro vás chystáme také nová témata našich specializovaných online školení – podívejte se, jaké kurzy můžete už teď navštívit.
Z důvodu technické údržby webových stránek nebude od středy 31. srpna 2022 od 16:00 přístupné Zákaznické centrum STORMWARE ani náš e-shop. Zákaznické centrum spustíme znovu v 18:00 hodin, e-shop pak ve čtvrtek 1. září v 8:00 hodin. Jednotlivé produkty si tak můžete začít objednávat zase až po této hodině. Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den.
Od 1. července do 31. srpna 2022 se můžete na naše konzultanty ze zákaznické podpory (567 117 711, hotline@stormware.cz) a obchodního oddělení STORMWARE (567 112 612, obchod@stormware.cz) obrátit telefonicky nebo e-mailem každý všední den od 8:00 do 16:00 hodin. I nadále nás přitom můžete navštívit na našich pobočkách, nebo si domluvit online konzultaci – stačí vyplnit kontaktní formulář na našem webu a my už se s vámi spojíme a konzultaci společně domluvíme.
Právě nyní je ideální chvíle pořídit si, případně rozšířit aplikaci mPOHODA, která vám pomůže s vystavováním faktur a dalších prodejních dokladů třeba i v terénu. Až do 31. 8. 2022 si totiž jak varianty Basic a Pro, tak přístup pro další uživatele a IČ firmy můžete pořídit za výhodnější cenu – například za variantu Basic nyní zaplatíte jen 1 080 Kč a budete tak moci neomezeně vystavovat doklady. Prémiová varianta Pro je pak dostupná za 1 980 Kč namísto původních 3 380 Kč a získáte s ní veškeré nadstandardní funkce i přístup až pro 5 uživatelů. Koukněte na přehled všech variant a jednotlivých rozšíření. Uvedené ceny jsou za předplatné na období do 31. 12. 2022.
Zaměstnavatelé tvoří významnou skupinu plátců ve zdravotním pojištění. Aby mohla zdravotní pojišťovna posoudit, zda plátci pojistného řádně plní své povinnosti, vztahuje se na zaměstnavatele kromě povinnosti pravidelných a správně stanovených odvodů do systému veřejného zdravotního pojištění i řada oznamovacích povinností. Jaké jsou nejčastější povinnosti zaměstnavatelů vůči zdravotním pojišťovnám? Jak řešit nižší vyměřovací základ u zaměstnance či souběh více zaměstnaneckých poměrů? Vše se dozvíte v našem novém článku na Portálu POHODA.
Vydejte se s námi na jedinečnou naučnou stezku, kterou jsme pojmenovali Majetek pro všechny Pohodáře. Během 2–3 hodinové poznávací procházky nás čeká řada interaktivních zastavení u významných majetkových agend, povelů a nastavení v programu POHODA. Seznámíme vás s principem, účtováním a odpisováním různého druhu majetku. Školení je vhodné pro všechny účetní, kteří vedou majetkovou evidenci v Pohodě a zajišťují veškeré s tím související operace. Aktuální termíny naleznete na našich stránkách, stačí si jen vybrat a přihlásit se. Zdarma jako bonus obdržíte podrobný manuál se všemi prezentovanými postupy a obrázky.
Jaro je v plném proudu, léto klepe na dveře a my jsme pro vás v tomto období tradičně dokončili novou verzi programu POHODA, tentokrát již rel. 13100. Popis nových funkcí vždy najdete na našem webu a ty největší novinky jsme pak vybrali do květnového vydání časopisu Moje POHODA. Přečíst si můžete například o načítání QR kódu přímo vaší kamerou pro ještě snadnější vytvoření bezpoložkového dokladu, o nastavení sloupců na položkách dokladů nebo o tiskové sestavě Soupis vydaných zálohových faktur, vylepšené na vaše přání. Nezapomněli jsme ani na oddechové články – tip na vodácký výlet nebo recept na letní osvěžení. Přejeme pohodové čtení :-).
Z důvodu technické údržby webových stránek nebude v pátek 27. května 2022 od 16:00 přístupné Zákaznické centrum STORMWARE ani náš e-shop. Plánovaná doba odstávky je 3 hodiny. V této době nebude možné objednávat naše produkty přes e-shop ani využívat naše Zákaznické centrum. Jednotlivé produkty si můžete začít objednávat zase až po této hodině. Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den.
Pusťte svěží jarní vánek do své „skladové kuchyně“. Na základě vašich přání jsme připravili online školení Cenotvorba v Pohodě, které Vám odhalí tajemství tvorby prodejních cen a slev v programu POHODA. Těšit se můžete na užitečné volby v globálním nastavení, součástí „menu“ bude práce s cenovými skupinami, nastavení prodejní ceny v cizí měně, představíme si kontrolní a tiskové sestavy a v neposlední řadě si posvítíme i na agendu Zásoby. Manuál zdarma se všemi uvedenými postupy je samozřejmostí. Školení probíhá online přes MS Teams. Stačí si tedy už jen zvolit jeden z nabízených termínů a přihlásit se.
Snad každý se alespoň jednou ve svém životě setká s prodejem nemovité věci. Jedná se v zásadě o rodinné domy, bytové jednotky, garáže apod. V článku na Portálu POHODA se dozvíte, kdy je třeba příjem z prodeje nemovitosti zdanit a kdy je od daně z příjmů osvobozen. Na praktických příkladech si budeme demonstrovat situace, na kterých bude princip zdaňování prodejů nemovitých věcí očividný. A nevynecháme ani otázku oznámení osvobozených příjmů. Pokud totiž poplatník daně z příjmů fyzických osob obdrží příjem, který je od daně osvobozen a je vyšší než 5 000 000 Kč, je povinen to oznámit správci daně.
Od dubna vznikla zaměstnavatelům nová oznamovací povinnost rozšiřující seznam požadovaných údajů, které musejí při skončení pracovního poměru zaměstnance uvést ve formuláři pro OSSZ. O jaké náležitosti se jedná a jak si s nimi poradí naše programy? Konkrétní změny najdete v popisu novinek systému POHODA a PAMICA. A abyste si tuto legislativní novinku ještě rychleji osvojili, natočili jsme pro vás videonávody, jak v Pohodě i Pamice nově vygenerovat a odeslat ONZ pro zaměstnance s datem odchodu od 1. 4. 2022.
Chtěli byste od nás získat symbolický kompas značky POHODA, který vám ukáže správnou cestu při práci se zálohovými fakturami? Nebo si přejete stát se za 2 hodiny specialistou na pohyby skladových zásob v Pohodě? Jsme moc rádi, že právě tato dvě přání, která k nám v uplynulých týdnech dorazila v nejvyšších počtech, vám nyní můžeme vyplnit – zveme vás na nejnovější témata našich specializovaných školení, která vysíláme online přes MS Teams z našich poboček. Stačí si jen vybrat, který z vypsaných termínů vám nejvíce vyhovuje, a přihlásit se.
Platit daň z příjmů pouze jednou ročně, až na základě podaného daňového přiznání, by se nám možná líbilo, ale většinou máme povinnost platit zálohy na daň i v průběhu roku. Vysvětlit podnikatelům, proč musí platit zálohy a proč právě v této výši a v daných termínech, je mnohdy složitější než jim vysvětlit, proč a kolik mají zaplatit na samotné dani. Pro pochopení principu, na základě kterého se vypočítává výše zálohy na daň z příjmů, je třeba znát dva základní pojmy: zálohové období a poslední známá daňová povinnost. Kdy a jak vysoké zálohy na daň z příjmů musíme platit, se dozvíte na Portálu POHODA.
Začínáte podnikat a nevíte, jak na to? Potřebujete zjistit, kdy se vyplatí podnikat na živnost a kdy je lepší založit firmu? Nebo jestli máte evidovat výdaje paušálem, vést daňovou evidenci nebo účetnictví? Povinností pro nové OSVČ je na začátku opravdu mnoho, ale když budete krok po kroku následovat našeho průvodce, na to nejdůležitější rozhodně nezapomenete. Začínající podnikatele a firmy navíc podpoříme slevou 30 % na nový fakturační, účetní, daňový nebo mzdový software a hodinovým školením s naším lektorem zdarma. S naší péčí vaše začátky podnikání hravě zvládnete.
Vyúčtování daně vybírané srážkou musí za rok 2021 podat každý zaměstnavatel, pokud vyplácel svým zaměstnancům příjmy v tzv. režimu srážkové daně, kdy povinnost srazit tuto daň vznikla v průběhu roku 2021. Jak pro podání v listinné, tak v elektronické formě vychází letos termín na pátek 1. dubna. Vyúčtování může elektronicky (ve formátu XML) svému místně příslušnému finančnímu úřadu podat každý. V listinné formě mohou jen ti, kteří nemají ze zákona zřízenu datovou schránku a nemají ze zákona povinnost mít účetní závěrku ověřenu auditorem. Více se dozvíte v článku na Portálu POHODA.
Jak se zdá, jaro už pomalu začíná přebírat nadvládu nad zimou a sezóna plná nových obchodních příležitostí právě přichází. A na novou sezónu se pilně připravují také obě naše aplikace. Nová verze mKasy 7.0 přináší mnohými z vás očekávanou funkci zvyšující flexibilitu prodejů na nadcházejících akcích a trzích. Nová verze mPohody 10.1 zase potěší ty z vás, kteří vystavují doklady i jiným zákazníkům mimo svůj stávající okruh a nepřejí si je všechny evidovat ve svém adresáři – na doklad nyní vložíte odběratele i bez vazby na adresář. O těch největších novinkách se dočtete na našem mBlogu nebo se podívejte na nejnovější videonávody.
Termín pro dokončení ročního zúčtování je už za dveřmi, a proto jsme si pro vás nachystali užitečné rady a tipy, které vám pomůžou se s jednotlivými operacemi co nejjednodušeji vypořádat. Zpracovali jsme odpovědi na nejčastěji kladené otázky, které aktuálně řešíte v programech POHODA a PAMICA. Pokud máte raději vizuální formu, podívejte se na naše videonávody, kde vás naše lektorka provede vytvořením ročního zúčtování v Pohodě a v Pamice. Nebo se rovnou můžete přihlásit na poslední volné termíny online školení, kde se této problematice věnujeme podrobněji. S naší pomocí roční zúčtování hravě zvládnete.
V uplynulém období k nám dorazila spousta pozitivních reakcí na naše specializovaná online školení a máme velkou radost z vašeho zájmu o jejich pokračování. Témata příštích kurzů bychom proto chtěli věnovat právě vám a vašim námětům, aby pro vás školení byla co nejvíce přínosná a ještě více usnadňovala práci při řešení konkrétních operací v našich programech. Budeme moc rádi, když se s námi o své nápady podělíte. Vaše podněty jsou pro nás důležité a můžete si být jisti, že ty nejčastější pro nás budou při přípravě nových kurzů prioritou. Se specifickými oblastmi vám navíc můžeme poradit také individuálně.
Firmy i účetní objevují kouzlo e-faktur zejména kvůli zefektivnění jejich práce. Elektronická fakturace totiž umožňuje import všech položek daňového dokladu přímo do účetního systému. Šetří jim tím čas a sníží chybovost při ručním přepisování faktur. Program POHODA formát ISDOC podporuje již delší dobu. Patří dokonce mezi první systémy, které se začaly elektronickou fakturací zabývat. Díky tomu je možné posílat z Pohody elektronické faktury napříč různými ekonomickými systémy a také je samozřejmě přijímat. V článku na Portálu POHODA se dozvíte, jak přesně ISDOC funguje, a najdete v něm i ukázku, jak na ISDOC v Pohodě.
Až o 50 % rychlejší zpracování ročního zúčtování daně v Pohodě či Pamice nebo vystavení prvních mezd v Pamice po přechodu z Pohody? Na našich pobočkách jsme nedávno spustili novinku v podobě specializovaných online školení, kde vám pomůžeme ještě více zefektivnit aktuálně nejvíce řešené oblasti v našich programech. Rádi také zodpovíme vaše otázky a ke každému školení poskytneme zdarma jako bonus praktický manuál s postupy a obrázky. Podívejte se, jaká školení můžete absolvovat právě v tomto období. Zbývá již jen několik posledních volných termínů, proto neváhejte, kapacita je omezená.
Daňová přiznání TAX slaví letos své 20. narozeniny. A my jsme si pro vás při této příležitosti nachystali speciální 20% slevu, kterou můžete až do 31. 3. 2022 využít na pořízení nového programu, přechod na vyšší variantu či rozšíření o další uživatele v síti. Zároveň pro všechny uživatele ekonomického systému POHODA, kteří ještě nemají TAX, vysíláme bezplatný online seminář zaměřený na seznámení se základními funkcemi programu TAX a jeho spolupráci s Pohodou. Podívejte se na možnosti, které program TAX nabízí. Pro více informací si sjednejte online konzultaci, kde vám naši konzultanti rádi poradí s výběrem a zodpoví vaše dotazy.
V novém roce nabylo účinnosti nařízení vlády č. 333/2021 Sb., které stanovuje okruh vykazovaných údajů a náležitosti výkazu Intrastatu, jeho vzor, postup a prahy vykazování údajů včetně způsobu vykazování opravených nebo chybějících údajů. V rámci implementace evropské legislativy do tohoto nařízení dochází k několika významným změnám. Nejvýznamnější z nich je nová možnost zjednodušeného vykazování. Všechny novinky v oblasti Intrastatu od roku 2022 představuje článek na Portálu POHODA. Jen pozor, referenční období prosinec 2021 se vykazuje ještě podle původních pravidel platných pro Intrastat v roce 2021.
Archiv roku 2021 Archiv roku 2020 Archiv roku 2019 Archiv roku 2018 Archiv roku 2017 Archiv roku 2016 Archiv roku 2015 Archiv roku 2014 Archiv roku 2013 Archiv roku 2012 Archiv roku 2011 Archiv roku 2010
Program POHODA Startsi již stáhlo 514846 uživatelů
POHODA Start má po registraci časové omezení do 31. 12. 2017. Po uplynutí tohoto období bude možné nainstalovat novou verzi a pokračovat v bezplatném používání v dalším roce.
Jakmile dojde k překročení limitu volných záznamů nebo uplyne časové omezení, budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.
Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.
POHODA Start má bez registrace limit 200 volných záznamů v účetním deníku, resp. 100 záznamů v peněžním deníku a je možné ji používat 3 měsíce od první instalace na počítač (nebo do konce roku 2017, pokud je blíž než za 3 měsíce od první instalace). Pokud si přejete tyto počáteční limity zvýšit, zvolte si stažení s registrací na záložce A v tomto okně. Registraci je případně možné provést i později přímo z programu POHODA Start.
Po vyčerpání limitů budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.
Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.
Na e-mail uvedený ve formuláři obdržíte registrační číslo.
Nainstalujte program POHODA Start do svého počítače. Při spouštění programu stiskněte tlačítko Registrace. V průvodci vyberte možnost Zadat registrační číslo programu POHODA Start a na další straně vyplňte zaslané registrační číslo.
Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky