Často kladené otázky – náležitosti faktur

STORMWARE s.r.o. / 27. 01. 2021

Zorientovat se ve spletitém světě zákonů není vždy úplně jednoduché. Na náš předchozí článek Co by měla obsahovat faktura? proto navazujeme tímto, ve kterém jsme zodpověděli některé často kladené otázky z oblasti vystavování faktur.



Je-li fakturovaná částka vyšší než 10 000 Kč, musíte na fakturu uvést všechny tyto údaje o vašem odběrateli: název jeho firmy vč. právní formy nebo jeho jméno a příjmení vč. dodatku ke jménu, sídlo či adresu bydliště a pokud je plátcem DPH, tak i jeho DIČ.

Je-li fakturovaná částka max. 10 000 Kč, můžete odběrateli (při splnění podmínek uvedených v § 30 odst. 2 zákona o dani z přidané hodnoty) vystavit zjednodušený daňový doklad, který tyto údaje o odběrateli obsahovat nemusí.
















 
Jak rychle vystavovat faktury z počítače nebo mobilu?

Chcete-li vystavovat faktury se všemi zákonnými náležitostmi na pár kliknutí, udržovat si o nich stálý přehled a mít je vždycky po ruce, pak sáhněte po mobilní aplikaci mPOHODA. Vyzkoušet si ji můžete ve webové i mobilní verzi pro Android a iOS, a to zcela zdarma.

 
 

VYSTAVOVAT FAKTURY ZDARMA
 



Byl tento článek užitečný? Dejte o něm vědět ostatním.

Facebook      Twitter      LinkedIn      E-mail


Sledujte náš seriál o fakturaci pro účetní a podnikatele




Mohlo by vás také zajímat