„S aplikací mPOHODA Bára předtím pracovala jen minimálně, a tak pro nás byla ideální adept na testování. Vybavili jsme ji telefonem s mobilní aplikací, kterou už jsme předem synchronizovali s účetním programem POHODA.“
Když zazvonil telefon, Bára se suverénně vžila do role obchodníka. Na drátě měla „zákazníka“, který rychle potřeboval vystavit a poslat domluvenou fakturu. Hned při přihlašování do aplikace prošla Bára prvním testem – dvoufázovým přihlašováním. Jméno a heslo znala nazpaměť, ale překvapilo ji, když po ní aplikace chtěla ještě další kód. Dvoufázové přihlašování je totiž v mPohodě úplná novinka, která má zajistit větší zabezpečení dat a kterou jsme v aplikaci dopředu aktivovali. Naštěstí to znala už z internetového bankovnictví, a tak vygenerovaný kód bez problémů zadala do aplikace a náš test to vůbec nepokazilo. Pak už všechno šlo jako po másle – založení nového odběratele, vložení zásob do faktury i odeslání faktury e‑mailem zvládla na jedničku.
Aby o sjednaném obchodu měla přehled také paní účetní, musela Bára ještě provést synchronizaci dat s programem POHODA. To ale nikterak nespěchalo, proto si to naplánovala až na večer, do své oblíbené kavárny. Držela se doporučeného postupu, a tak se pár kliknutími do Pohody přenesla faktura s nově založeným odběratelem a ze skladu se vyskladnily všechny prodané zásoby.
Cíl dosažen, jede se dál
Den strávený s Bárou hodnotíme kladně – z testování aplikace „v terénu“ jsme si odnesli spoustu cenných zkušeností a samozřejmě také pár námětů na vylepšení. Některá z nich už najdete v nejnovější verzi mPohody (třeba optimalizace číselných řad faktur), na dalších pracujeme. Navíc se nám podařilo získat plno pěkných záběrů, ze kterých jsme pro Vás připravili video na web www.pohoda.cz.
Báru zpočátku překvapilo dvoufázové přihlašování, které znala už ze svého internetového bankovnictví
Na nové informační ploše aplikace mPOHODA si Bára v rychlosti ověřila, že se vystavená faktura přenesla do programu POHODA