Předsevzetí #10 – speciál pro účetní: Zjednoduším si komunikaci s klienty

STORMWARE s.r.o. / 31. 10. 2022

mPOHODA + POHODA = efektivnější komunikace mezi účetními a jejich klienty. Spolupráce, která každý den šetří čas, práci i peníze několika tisícům podnikatelů. Zjistěte, jak i vy můžete svým klientům nabídnout tento moderní, elektronický způsob předávání dokladů prostřednictvím aplikace mPOHODA. „Pohodáři“ (od varianty Lite a vyšší) ji navíc mají zdarma.

Hlavní výhody elektronického sdílení dat


Úspora času
Včasné předávání kompletních dokladů od klientů, žádné ruční přepisování do účetního systému


Eliminace chyb
Během elektronické synchronizace nedochází ke ztrátě či zkreslení žádných důležitých
informací


Automatizace
Možnost automatického zaúčtování dokladů po synchronizaci dat či automatické výměny dat s mPohodou


Přenos databáze
Obousměrná
synchronizace skladových položek či kontaktů mezi Pohodou a mPohodou



Jak může vypadat spolupráce mezi účetní a klientem?


K síťové verzi ekonomického systému POHODA (tj. verzi NET, resp. CAL) máte zdarma nejvyšší verzi aplikace mPOHODA Pro zahrnující přístup pro 5 uživatelů, kteří pracují pod společným IČ dané účetní firmy.

Aby mohl váš klient vystavovat doklady pod svým IČ, stačí mu dokoupit rozšíření mIČ, ke kterému automaticky získáte 1 uživatelský přístup zdarma.

Potřebuje-li klient získat přístup do aplikace i pro další kolegy, můžete jim dokoupit rozšíření mCAL. Platí, že co mCAL, to 1 uživatel navíc.

Klient se nemusí o předplatné starat, veškeré úhrady a objednávky za něj vyřešíte vy jakožto účetní firma. Přístup do dané firmy uděluje ADMIN účetní firmy – v mPohodě nejprve vytvoří pro klienta firmu, zašle mu na jeho e-mailovou adresu pozvánku a přidělí mu předplatné.

Uživatelské předplatné (mCAL) se uděluje přímo konkrétnímu e-mailu, resp. uživateli. Účetní Martina tak může mít přístup do všech spravovaných firem, aniž by si musela dokupovat další mCAL – stačí jí zkrátka jeden přístup.


Vlastníte nesíťovou verzi programu POHODA (vyjma varianty Mini)? I vy máte mPohodu zdarma, ale pouze ve variantě Basic, která nepodporuje rozšíření. Je tak potřeba nejprve dokoupit verzi Pro a k ní potřebná rozšíření pro vaše klienty.

Vystavují vaši klienti jen pár faktur do měsíce malému okruhu zákazníků? Založte jim účet v aplikaci mPOHODA Start, kterou mohou používat do vyčerpání limitů úplně zdarma.


S výběrem rozšíření mPohody vám rádi poradíme


 
    567 112 611

Naši konzultanti na telefonu jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy během provozní doby uvedené na webu.


 
    info@stormware.cz

Své otázky také můžete kdykoliv zasílat na e-mail vyhrazený právě pro tento druh dotazů.


 
 
    567 112 611

Naši konzultanti na telefonu jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy během provozní doby uvedené na webu.


    info@stormware.cz

Své otázky také můžete kdykoliv zasílat na e-mail vyhrazený právě pro tento druh dotazů.

 

Jak klientovi založíte účetní jednotku v mPohodě?

 

 

 

1. krok

Nejprve si vy sami založte účet v aplikaci mPOHODA – stačí vyplnit webový formulář na app.mpohoda.cz/ucet/ registrace. Registrace je snadná, zabere jen pár okamžiků.

 

2. krok

Založte klientovi v mPohodě novou firmu, třeba rovnou z Pohody, a zašlete mu na e-mail pozvánku do aplikace. Celým postupem vás během 3 minut provede náš videonávod.

 

3. krok

Pro přijetí pozvánky je zapotřebí, aby si klient v mPohodě také vytvořil účet. Vy musíte v jeho firmě figurovat jako ADMIN, abyste mu přidělili předplatné a nastavili číselné řady.


Jak přenášet data mezi programem POHODA a aplikací mPOHODA včetně tipů, jak si tuto komunikaci co nejvíce automatizovat, se dočtete v našem dřívějším článku.



Chci si zjednodušit komunikaci s klienty a tím ...
... SPLNIT DESÁTÉ PŘEDSEVZETÍ



Byl tento článek užitečný? Dejte o něm vědět ostatním.

Facebook      Twitter      LinkedIn      E-mail


Podívejte se i na naše další články ze seriálu Předsevzetí



Mohlo by vás také zajímat