STORMWARE s.r.o. / 14. 05. 2024
V roce 2015 se začal psát příběh mPohody, ve stejném období otevřela své květinářství My Florist v nenápadné uličce Prahy i Katarína Burešová, s myšlenkou prodávat čerstvé a voňavé vazby a tím dělat lidem radost a hezčí den. Pro svou fakturaci si tehdy zvolila na doporučení své účetní právě mPohodu, která v té době byla novinkou na trhu. Letos spolu oslaví 8 let spolupráce…
„Když jsem začínala podnikat, nevěděla jsem, jaké všechny účetní nástroje budu potřebovat, proto jsem oslovila svou účetní, která mi zpracovává účetnictví v Pohodě a ona mi tehdy doporučila novou aplikaci mPOHODA,“ popisuje Katarína Burešová, jakým způsobem se dozvěděla o aplikaci, která ji provází nyní každým pracovním dnem. „S mPohodou pracuji na denní bázi. Buď vystavuji faktury z mobilu, nebo si otevřu aplikaci v prohlížeči a vyřizuji objednávky z webového rozhraní.“
„S mPohodou pracuji na denní bázi. Buď vystavuji faktury z mobilu, nebo si otevřu aplikaci v prohlížeči a vyřizuji objednávky z webového rozhraní.“
Vášeň ke květinám, péči o ně, jejich dokonalé sladění v uvázaném pugetu, a hlavně spokojenost zákazníků jsou hlavní pilíře, na kterých má Katarína postavené své podnikání. „My Florist nefunguje úplně jako běžné květinářství, protože vážeme na míru. Každý den máme jiný sortiment a nakupujeme právě podle objednávek. Což má spoustu výhod, jednou z nich je, že květiny jsou pro danou objednávku vždy čerstvé. Zákazník tak dostane vždy to, co chce,“ doplňuje floristka, čím se liší od tradičních prodejen.
Jednu z velikých předností svého podnikání také vidí v nabídce rozvozu květin po celé Praze: „Myslím, že je těžké si představit, co to obnáší, když květiny nevážete jen k prodeji v obchodě, ale také je doručujete. Celá ta logistika kolem, komunikace s tím, kdo květiny objednal a tím, kdo je má dostat, řešení různých komplikací, a pak ta administrace – jakožto potvrzování doručení… Ale pak ta radost u předání! To se prostě nedá ničím ohodnotit, to je pro mě nejvíc.“
Zajímavostí je, že krom českých zákazníků fakturuje objednávky z celého světa: „Když přišla první vlna pandemie, strašně jsem se bála, že to nezvládneme. S omezeními přišlo zrušení pravidelných objednávek na recepce firem, hotelů, akcí a svateb. V té době jsme již měli funkční e-shop. A to dalo všemu nový rozměr. Pokaždé, když přistála nová objednávka, klikla jsem se zatajeným dechem na adresu, odkud přišla. Místa jako Londýn, New York nebo Paříž, samozřejmě včetně Prahy. Ale některá místa mě opravdu překvapila…“ K tomu, aby s přehledem dokázala vystavit zahraniční objednávky, jí pomáhá i mPOHODA, která umožňuje přijímat či vytvářet doklady v cizí měně, v cizím jazyce a nabízí aktuální denní kurz měn.
K tomu, aby s přehledem dokázala vystavit zahraniční objednávky, jí pomáhá i mPOHODA, která umožňuje přijímat či vytvářet doklady v cizí měně, v cizím jazyce a nabízí aktuální denní kurz měn.
I když cesta podnikáním může být trnitá – obzvlášť při vazbě kytice plné růží, spolupráce mobilní aplikace a programu POHODA jí ulehčuje starosti s vedením účetnictví. „Jednou za měsíc tak naimportuji všechna data z mPohody do Pohody, kterou mi spravuje má účetní a mám tak vyřešenou většinu starostí.“
„Jednou za měsíc tak naimportuji všechna data z mPohody do Pohody, kterou mi spravuje má účetní a mám tak vyřešenou většinu starostí.“
|
|
Důvody, proč mi vyhovuje mPOHODA
- Propojení s účetním systémem POHODA
- Fakturování odkudkoliv
- Rychlé vystavování obchodních dokladů
- Faktury v cizí měně dle denního kurzu ČNB
- Fakturace v cizích jazycích (angličtina)
|
|
|
Jste živnostník nebo malá firma?
Stáhněte si aplikaci mPOHODA - fakturace a prodej bude nyní hračka.
Byl tento článek užitečný? Dejte o něm vědět ostatním.
Mohlo by vás také zajímat