Seznamte se s aplikacemi #3:
nápověda mPOHODA a příručka mKasa

STORMWARE s.r.o. / 01. 04. 2021

Pokud si při práci s našimi aplikacemi nebudete s něčím vědět rady, můžete kromě e-learningového nebo online kurzu kouknout také do přehledné online nápovědy, resp. příručky. Najdete tam jak detailní souhrn všech funkcí, tak praktický popis konkrétních postupů.



mPOHODA má svou nápovědu, mKasa zase příručku


Detailní, průběžně aktualizovaný popis všech funkcí ?Nápovědu aplikace mPOHODA aktualizujeme vždy se zveřejněním nové verze. Příručka aplikace mKasa je pak aktuální vždy k číslu verze uvedenému na webu., spousta autentických screenů převzatých z prostředí aplikací, užitečné tipy, praktické příklady, návodné odkazy a celá řada dalších informací. Přesně taková je nápověda webové aplikace mPOHODApříručka aplikace mKasa.

Popisy konkrétních funkcí jsme v nich rozčlenili do několika sekcí (zpravidla podle příslušných agend v aplikacích), takže se v nápovědě i příručce rychle zorientujete. Obě jsou k dispozici online na našem webu, takže do nich můžete nakouknout, kdykoliv budete potřebovat.



Z aplikace mKasa se do její příručky, resp. z aplikace mPOHODA do její nápovědy prokliknete přes odkaz v agendě O aplikaci.

Nápověda mPohody je navíc přístupná i přímo z webového prostředí aplikace. Pokud se například zrovna nacházíte v agendě Uživatelé a v pravém horním rohu kliknete na ikonu , ihned se vám zobrazí všechny informace k této agendě.



Některé nejčastější otázky uživatelů dohledáte v našem FAQ


Už jste při práci s mPohodou či mKasou zavítali do naší databáze nejčastějších otázek a odpovědí na webu? Díky vyhledávacímu poli tu rychle najdete všechny možné odpovědi k zadanému dotazu. V případě aplikace mPOHODA jsou navíc tematicky shodná FAQ rozčleněná do podskupin, například Pokladní doklady, Vydané faktury, Synchronizace dat s programem POHODA či Předplatné.


Máte nějakou konkrétní otázku k obsluze našich aplikací?


Jako zákazníci s aktuálním předplatným aplikace mPOHODA nebo souborem služeb SERVIS k našim programům můžete kontaktovat také zákaznickou podporu.


Zákaznická podpora je tu pro vás na telefonu a e-mailu 8 hodin denně 5 dní v týdnu
 
    567 117 711

Naši konzultanti na telefonu jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy během provozní doby uvedené na webu.


 
    hotline@stormware.cz

Své dotazy také můžete kdykoliv zasílat na e-mail vyhrazený právě pro zákaznickou podporu.


 
 
    567 117 711

Naši konzultanti na telefonu jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy během provozní doby uvedené na webu.


    hotline@stormware.cz

Své dotazy také můžete kdykoliv zasílat na e-mail vyhrazený právě pro zákaznickou podporu.

 



Byl tento článek užitečný? Dejte o něm vědět ostatním.

Facebook      Twitter      LinkedIn      E-mail


Mohlo by vás také zajímat