Rozjeďte naplno
obchodní činnost v programu POHODA

Chcete posunout svou obchodní činnost zase o level výš? A věděli jste, že přímo v systému POHODA můžete vést plnohodnotnou prodejnu? Vše máte „pod jednou střechou“ a využít můžete řadu praktických vychytávek – to nejzajímavější jsme natočili do naší minisérie; pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

ZHLÉDNOUT MINISÉRII DOMLUVIT SI KONZULTACI

Proč vést prodejnu v programu POHODA?


POHODA není jen účetnictví

Pohodu využijí i obchodníci pro komplexní vedení maloobchodní prodejní činnosti, vč. napojení na hardwarové doplňky.

Prodej i bez skladových agend

I varianty POHODA Mini, Lite a Profi vám umožní pohodlný hotovostní prodej, a to díky vestavěné prodejně Kasa Mini.

Bezkonkurenční poměr
cena/výkon

POHODA vás v dalších letech užívání vyjde v přepočtu již od 70 Kč/měsíc. Čtečku, tiskárnu a monitor pořídíte i od 1 000 Kč.

Intuitivní ovládaní kasy přímo v Pohodě

K ovládání kasy vám postačí klávesnice – POHODA je plná klávesových zkratek mj. pro svižné markování položek.

Zhlédněte minisérii videí Obchodní činnosti


 

V naší minisérii nahlédneme na software POHODA ze zcela jiné, a ne tolik známé strany. Ukážeme si, že POHODA není jen účetní systém, ale komplexní řešení i v prodejní a obchodní rovině. Na reálných příkladech z praxe vám předvedeme, jak snadno a rychle lze v programu pracovat, a to na simulaci typické kamenné prodejny. Zcela se vyhneme samotnému účtování a v některých případech vynecháme i celé skladové hospodářství. Ve videích také pracujeme s hardwarovými doplňky, jako jsou čtečky, tiskárny nebo terminály.

Základní prodej

1. díl: Základní prodej
Zaměříme se na prodej jako takový. Zjednodušeně si vypočítáme, kolik nám má zákazník zaplatit a jak mu můžeme vystavit náležitý doklad. Ukážeme si nejen to, jak POHODA jednoduše a efektivně zvládá prodej, ale i to, že výsledkem může být elegantní a víceúčelový doklad.

Délka: 20 minut

Více informací o hotovostním prodeji najdete na našem webu nebo můžete navštívit školení Sklady – Maloobchod, servis.
 



Pokročilý prodej + HW

2. díl: Pokročilý prodej + hardware
Společně si projdeme nejpoužívanější funkce modulu Kasa, které spolupracují s hardwarovými doplňky, jako jsou dotykový monitor, platební terminál nebo čtečka. Máte-li ve své Pohodě skladové hospodářství, jednoduše si ji tak můžete přizpůsobit pro jakýkoli typ prodeje.

Délka: 20 minut

Prohlédněte si další hardwarové doplňky, které vám pomohou při prodeji. A pokud vás zajímá, jak v programu POHODA nastavit platební terminál a načíst bankovní avízo, koukněte na náš videonávod.
 



Služby

3. díl: Služby (zakázky)
Společně se podíváme na to, jakým způsobem můžete využívat Pohodu, pokud podnikáte ve službách. Konkrétně se zaměříme na profese, které přijímají a realizují zakázky, ke kterým potřebují sestavovat náležitou dokumentaci.

Délka: 10 minut

Seznamte se ještě lépe s agendou Zakázky.
 



E-shop

4. díl: E-shop
Na funkčním vzorovém e-shopu si ukážeme výhody propojení s Pohodou. Produkty vytváříme a spravujeme v programu, kde si ukážeme, jak jednoduché je aktualizovat ceny produktů pomocí souboru v Excelu. Samozřejmostí je i vytvoření objednávky, kterou si načteme do Pohody a tím získáme maximální kontrolu nad skladovými pohyby.

Délka: 20 minut

Partnerské řešení e-shopů na www.pohodaplus.cz.
 



Jaké vychytávky se například dozvíte?

Jak umožnit zákazníkům platit bezhotovostně přes mobilní aplikaci, aniž byste vlastnili platební terminál, díky QR kódu na účtence

Jak vám likvidaci došlých plateb usnadní propojení platebního terminálu s programem POHODA

Jak si v agendě Kasa nastavit zkratky nejprodávanějších zásob pro ještě rychlejší vyhledávání a prodej

Jak díky odložení rozpracované prodejky lze Pohodu využít pro prodej v restauračním zařízení

Jak díky běžnému monitoru můžete zákazníkům při markování zboží promítat vaše vlastní marketingová sdělení

Jak se může každý pokladník bezpečně přihlásit do své kasy v Pohodě pomocí PIN kódu nebo čtečky QR/čárového kódu

Automatické a bezpečné sehrávání dat z více kas

Díky hostingu můžete v systému POHODA pracovat odkudkoliv – v obchodě i na trzích – a také z různých zařízení, což se při provozování více prodejen či pokladen obzvlášť hodí. Veškerá data se v reálném čase automaticky sehrávají do jedné centrální Pohody nainstalované v datovém centru na zabezpečených serverech poskytovatele hostingu.

Vzdálený přístup do Pohody v cloudu

Líbily se vám ukázky prodejních funkcí v programu POHODA a chcete je také využívat při své každodenní práci?