Z ohlasů zákazníků
Dorazili jste na stránku, kde si můžete přečíst ohlasy našich zákazníků sesbírané z různých zdrojů - z doručených e-mailů při komunikaci s oddělením zákaznické podpory nebo obchodním oddělením, z vyplněných dotazníků atd.
Poznámka: Komentáře jsou autentické. Doslova jsme je okopírovali z e-mailů nebo dotazníků, může se tedy stát, že v nich narazíte na překlepy nebo jiné chybičky. Nechtěli jsme původnost ohlasů narušit nějakými opravami.
Témata:
Program POHODA
Zákaznická podpora, služby, komunikace s pracovníky STORMWARE
Dotazník pro uživatele
... (nejen) na téma POHODA
... Užívanie programu som ukončil z dôvodu odchodu do dôchodku. Program mi bol veľmi dobrým pomocníkom pri vedení účtovníctiev môjho aj manželkinho podnikania FO viac ako desať rokov. Obľúbil som si ho a lúčim sa s ním s určitou nostalgiou. Cítim, že naň budem spomínať len v dobrom. Je mi jasné, že to je hlavne vďaka veľmi dobrému tímu vývojárov i servisu, ktorý je nám všetkým užívateľom nestále a ochotne k dispozícii. Chcel by som sa Vám touto cestou poďakovať za doterajšiu spoluprácu a pomoc a zároveň popriať veľa energie, odhodlania, bdelosti a správnych rozhodnutí pri hľadaní nových ciest a taktiež trpezlivosti s nami, užívateľmi.
... Někdy se spolu trochu škádlíme, kdo z nás dvou má pravdu, ale musím přiznat, že ta mrška vždycky vyhrála. DÍKY, DÍKY za POHODU.
Jsem rád, že jsem objevil Váš program. Díky němu jsem byť nemám ekonomické vzdělání našel zálibu v účetnictví a mám naprostou jistotu v tom, že aktualizace a provázání agend jsou správné. To mi potvrdily i dvě kontroly z finančního úřadu.
Celkově mi Pohoda a Vaše služby pomáhají zvládnout větší množství práce a za ty roky mám i vyzkoušené, že se na Vaše služby a informace dá spolehnout a při práci účetní vím, že jste na většinu neustálých a dost často zbytečných změn připraveni.
Chci vám jen poděkovat za to, co děláte. Jako správce sítí mám veskrze široký přehled o SW, ale musím přiznat, že jediný, který stojí za zakoupení, je ten váš. Používám už více jak 10 let Pohodu, 2 roky TAX a teď i GLX... ještě jednou díky..i za to, že jsem nemusel ještě ani jednou využívat technickou podporu, protože váš systém je prostě funkční.
Chtěla bych Vám velice poděkovat za Váš program Pohoda , se kterým pracuji již od roku 2001 a jsem velice spokojená.Přiznám se,že počítač není mou silnou stránkou ,ovšem díky práci s Vaším produktem, vše se dá lehce zvládnout.Velice si cením Vašich služeb v oddělení hotline a zároveň bych chtěla moc poděkovat za aktuální legislativní servis,který je důkladný, přehledný a určitě pomáhá všem ,vyznat se v džungli naší ekonomiky. Ještě jednou díky a hodně pohody ve vaší práci.
Velice děkuji že existuje systém POHODA. Pracuji s ním již dva roky a jsem velmi spokojena.Vše je přehledné a srozumitelné. Mnoho úspěchů v další práci.
Dobrý den, jsme menší firma zabývající se incomingovou dopravou turistů... Chtěl bych Vám tímto emailem poděkovat za vynikající produkt. Váš účetnický program a služby s tím spojené jsou opravdu na vysoké úrovni. Už se nám nestává, že bychom přeplatili odvody na daních, nebo opomněli zaplatit fakturu. Nedej bože prošvihnout zaplatit daně u FU. Za desetiletou existenci naší firmy jsme vyzkoušeli již 2 účetní (ekonomické) programy, ale teprve Váš program nám vyhovuje přímo na míru. Musím také pochválit stabilitu Pohody. Pracuji s ní každý den a nikdy se mi nestalo, že by "zamrzla" nebo se ukončila nějakým nekalým způsobem, narozdíl od vaši konkurence. Chválím vás, chválím vás, chválím vás. Jen tak dál.
Chtěla bych Vám a celému kolektivu-prostě celé POHODĚ moc a moc poděkovat za skvělý servis, rychlé vyřizování mých problémů a za to, že takový systém vůbec existuje. Jsem spokojená a používám POHODU již 7 let a vřele každému doporučuji.
nahoru
... na téma SERVIS, zákaznická podpora, služby apod.
Musím uznat, že vaše podpora je na mnohem větší úrovni než u konkurenčního software. Měl jsem na vás dva dotazy, s oběma jste mi rádi a rychle poradili a nechtěli jste ani jednou vědět, jestli vůbec mám Pohodu koupenou. U konkurence se bez platné licence nemůžete snad ani zeptat, jak to zapnout. :)
Se zákaznickou podporou - emailem či telefonicky mám velmi dobré zkušenosti. Vždy najdou řešení na problém, který se objeví. Děkuji za podporu :-)
...Děkuji za včerejší e-mailovou odpověď ve věci zaúčtování cizí měny, která přišla prakticky okamžitě. Již několikrát letos jsem potřebovala pomoc Vaši a Vašich kolegů a vždy byla odpověď rychlá, přesná a zcela srozumitelná. Nehledě k tomu, že leckdy to jsou odpovědi týkající se daňové problematiky a u jiných firem prodávajících účetní software se vůbec zákazníci takové podpory nedočkají a musí si třeba tvrdě zaplatit u daňového poradce. Než jsem si koupila POHODU, vyzkoušela jsem aktivně několik jiných programů a musím říci, že jste skutečně nejlepší s dokonalým profesionálním týmem
...dovolte mi poděkovat za Vaše vynikající služby, které mi opět zachránily kůži a prestiž účetní. POHODA již opět šlape jako hodinky. Moc děkuji a přeji co nejméně problémů k vyřizování.
...kdybych řekl že jsem spokojen s Vaší technickou podporou, asi by to nebylo ono. Jsem maximálně spokojen i přes problém, který se objevil. Velké díky za Vaší snahu rychle řešit můj problém a k mé spokojenosti byl profesionálně vyřešen. To je ono! Spokojený zákazník.
...Děkujeme za vaši okamžitou a plně profesionální pomoc při řešení naší poruchy. Jsme velice rádi, že jsme si zvolili právě Váš program Pohoda. Myslíme, že je jeden z nejlepších, ne-li nejlepší, na trhu a všude jej doporučujeme.
...tímto bych Vám chtěla poděkovat vždy za perfektní a vyčerpávající odpovědi na mé dotazy.
Díky,díky,díky !!! Pomohlo to. Jste skvělí.
...velmi Vám děkuju za rychlou a perfektní opravu našeho účetnictví. Všechno funguje naprosto dokonale - alespoň doposud jsem neobjevila žádné chyby.
Školitel nám pomohl s kompletní implementací programu do firmy. Téměř vše vymyslel výborně, měnili jsme časem jen drobnosti.
Volávám na centrálu a musím říci, že jsou tam všichni naprosto úžasní. I obchodní oddělení, kam se občas dovolám je spolehlivé a velmi příjemné. Několikrát jsem řešila problémy i na technické podpoře a také velká spokojenost. Myslím, že zákaznickou podporu máte naprosto bezkonkurenční.
Odpovědi jsou jasné, přesné za 5 roků používání jsem se nesetkala s tím, že bych něčemu v odpovědi nerozuměla. Moc vás chválím.
nahoru
... na téma dotazník pro uživatele
Díky za možnost sdělit zpětnou vazbu, věřím, že je to pro vás přinosné a případně budete informovat, jak jste s informacemi naložili - je to pro nás motivace do budoucna - víme že to má smysl a vy na to reagujete do budoucna.
Oceňuji, že rychlou formou zjišťujete spokojenost a přání nás uživatelů.
Je dobře, že Vás zajímají názory Vašich zákazníků, protože může dojít k vylepšení programu a povede to ještě k větší spokojenosti uživatelů Vašeho programu.
Takovýchto dotazníků více :-), je důležité zjištovat feedback zákazníků
Jsme malá firma, Vaše služby využíváme, je dobře, že provádíte průzkum mezi své zákazníky, seznámíte se s novými náměty a nápady. Jsme velice spokojeni a svou spokojenost k účetnímu programu předáváme dál. Přejeme Vám a všem spolupracovníkům hodně úspěchů.
nahoru
... aneb:
S POHODOU jsem v pohodě.
Podělte se s námi o svůj názor také vy.