Upomínky
Díky upomínkám se PAMICA stane vaší pravou rukou při organizování času. Evidence předdefinovaných sad událostí zajistí, aby vás program upozornil, které úkony byste měli provést při nástupu, resp. odchodu zaměstnance či v souvislosti s pracovní neschopností.
Evidence uchazečů a výběrových řízení
V agendě Uchazeči si můžete vést evidenci zájemců o danou pracovní pozici. Stačí zadat jednotlivé osobní údaje uchazeče a v případě, že u výběrového řízení uspěje, pohodlně vytvoříte ze záznamů budoucího zaměstnance.
Evidence pracovních pozic
PAMICA podporuje definování jednotlivých pracovních pozic a jejich vzájemných vztahů odpovídajících organizační struktuře firmy. Každé pracovní pozici jednoduše nastavíte požadavky, zadáte úkoly a kompetence související s výkonem práce. Přehledně si můžete zobrazit i celou organizační strukturu firmy.