Bezplatný online seminář PAMICA

Online seminář PAMICA* je určen mzdovým účetním a dalším uživatelům jakékoliv varianty ekonomického a informačního systému POHODA. Je ideální pro všechny, kteří zvažují pořízení personálního a mzdového systému PAMICA, a chtějí se s ním proto blíže seznámit. Na semináři vám představíme jednotlivé funkčnosti a možnosti, kterými systém PAMICA disponuje navíc ve srovnání s agendami pro vedení personalistiky a mezd v programu POHODA.
Termíny a online objednávka

Online seminář je zdarma.

Seminář je určen: zaměstnancům a zástupcům podnikatelských subjektů, které vlastní licenci k jakékoliv variantě ekonomického a informačního systému POHODA, a to pro jedno online připojení každého takového subjektu.

* Tento seminář nenahrazuje standardní školení. Seminář je veden formou přednášky a ukázky personálního a mzdového systému PAMICA s prostorem na vaše dotazy.

Náplň semináře

Seminář se koná vždy od 9:00 a trvá přibližně 2–3 hodiny. Jeho obsah je rozdělen do několika tematických částí:

  • POHODA nebo PAMICA?
  • Založení nové účetní jednotky z programu POHODA do programu PAMICA
  • Převedená data a rozdíly ve zpracování mezd
  • Trvalé srážky
  • Nerovnoměrné rozvržení pracovní doby
  • Složky mzdy a jejich hromadné vložení
  • Evidence mzdových nákladů dle středisek, činností, zakázek
  • Propojení programu PAMICA a programu POHODA při zaúčtování mezd
  • Sledování lékařských prohlídek, školení, upomínek zaměstnanců
  • Propojení s docházkovým systémem
  • Možnost tvorby vlastních databázových polí a uživatelských agend

Seminář probíhá online přes webovou aplikaci Microsoft Teams (aplikaci není potřeba do počítače instalovat, stačí kliknout na zaslaný webový odkaz). Kapacita semináře je omezena, proto si svou účast zarezervujte co nejdříve.


Termíny semináře a objednávka účasti

Stažení programu POHODA Start
  • 500 záznamů v účetním deníku
  • 200 záznamů v peněžním deníku daňové evidence
  • 200 záznamů v agendě skladových pohybů
  • 10 záznamů v agendách majetku a mezd
  • 100 záznamů v ostatních agendách
  • 20 použití funkcí pro práci s daty

Jméno a příjmení:*
IČ:
Firma:
Ulice:
PSČ, Obec:*
E-mail:*
Odeslat a stáhnout

Program POHODA Start
si již stáhlo 512483 uživatelů


POHODA Start má po registraci časové omezení do 31. 12. 2017. Po uplynutí tohoto období bude možné nainstalovat novou verzi a pokračovat v bezplatném používání v dalším roce.

Jakmile dojde k překročení limitu volných záznamů nebo uplyne časové omezení, budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.

Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.

POHODA Start má bez registrace limit 200 volných záznamů v účetním deníku, resp. 100 záznamů v peněžním deníku a je možné ji používat 3 měsíce od první instalace na počítač (nebo do konce roku 2017, pokud je blíž než za 3 měsíce od první instalace). Pokud si přejete tyto počáteční limity zvýšit, zvolte si stažení s registrací na záložce A v tomto okně. Registraci je případně možné provést i později přímo z programu POHODA Start.

Po vyčerpání limitů budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.

Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.

Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.

Na e-mail uvedený ve formuláři obdržíte registrační číslo.

Nainstalujte program POHODA Start do svého počítače. Při spouštění programu stiskněte tlačítko Registrace. V průvodci vyberte možnost Zadat registrační číslo programu POHODA Start a na další straně vyplňte zaslané registrační číslo.

Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout

Stáhnout

Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.

Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout

Stáhnout