Rozšíření provozní doby zákaznické podpory
V pondělí 4. dubna 2011 spouštíme novinku, kterou jistě rádi přivítáte – rozšířujeme provozní dobu oddělení zákaznické podpory. Pracovníci telefonické podpory (tel.: 567 117 711) Vám budou od pondělí do čtvrtka k dispozici až do 17. hodiny.
„Rozšířením dostupnosti zákaznické podpory chceme vyjít vstříc uživatelům našich produktů. Rozhodli jsme se k tomu po analýze statistik hovorů. Od pondělí do čtvrtka naši podporu kontaktuje výrazně více uživatelů než v pátky. Poslední den v týdnu proto zatím zůstaneme u původní provozní doby,“ uvedl Ing. Bohumil Marek, ředitel zákaznické podpory.
Stále samozřejmě platí, že svůj dotaz můžete poslat také do e-mailové schránky hotline@stormware.cz vyhrazené pro zákaznickou podporu, a to v kteroukoliv denní či noční dobu. Odpověď obdržíte e-mailem nejpozději do konce následujícího pracovního dne.
Provozní doba zákaznické podpory od 4. dubna 2011:
pondělí–čtvrtek: | 8.00–17.00 hodin |
pátek: | 8.00–16.00 hodin |
Ve stejně prodlouženém rozsahu můžete kontaktovat také naše obchodní oddělení (tel.: 567 112 612, e-mail: expedice@stormware.cz).
UPOZORNĚNÍ: V letním období
od 27. června do 26. srpna 2011 je provozní doba obchodního oddělení od 8:00 do 16:00 h.
Kompletní přehled služeb zákaznické podpory