1. Aktualizace
Úplným základem jsou pravidelné aktualizace, díky kterým budete mít ve svém programu vždy nejnovější funkce a legislativní změny.
2. Mobilní aplikace zdarma
S rychlým prodejem v terénu vám pomůže naše mobilní aplikace mKasa, kterou máte k programu POHODA zdarma.
3. Nápověda programu
Všechny programy jsou protkány interaktivní nápovědou – stačí stisknout klávesu F1 a zobrazí se základní popis otevřené agendy se souvisejícími odkazy.
4. Příručka
Součástí zakoupeného produktu je jedna nebo více uživatelských příruček obsahujících vše, co se funkčnosti a ovládání programů týče.
5. Videonávody a FAQ
Praktickým zdrojem informací jsou komentované videonávody. Odpověď na konkrétní otázku můžete najít i v rozsáhlé databázi FAQ.
6. Telefonická podpora
Rychlou radu, jak v programu správně postupovat, vám po telefonu poskytne tým zákaznické podpory – min. 8 hodin denně 5 dní v týdnu.
7. E-mailová podpora
Preferujete-li písemnou komunikaci nebo potřebujete-li řešit více věcí najednou, svůj dotaz nám můžete zaslat e-mailem.