STORMWARE
Podpora
FAQ
Elektronická podání
Nejčastější chybová hlášení při elektronickém podání
Nejčastější chybová hlášení při elektronickém podání
Mezi nejčastější chybová hlášení patří:
Nepodařilo se nalézt platný šifrovací certifikát
V tomto případě program POHODA nenalezl platný šifrovací certifikát pro šifrování zprávy. Při elektronickém odeslání dat je vyžadováno, aby byla zpráva zašifrována certifikátem daného úřadu (ČSSZ, MF, CS). Z tohoto důvodu musíme mít nainstalovaný platný šifrovací certifikát úřadu, se kterým budeme komunikovat. Certifikát musí být instalován v uložišti „Ostatní uživatelé“.
Zkontrolujte, zda:
- je nainstalovaný šifrovací certifikát pro daný úřad.
- je certifikát nainstalovaný do správného uložiště certifikátů.
- nevypršela platnost certifikátu.
Nepodařilo se získat CSP po přihlášení! Chyba číslo 8009200b.
Vybraným certifikátem nelze podepisovat. Pravděpodobně jste vybrali špatný certifikát pro podpis nebo jste importovali certifikát bez soukromého klíče.
Zkontrolujte, zda:
- je nainstalovaný platný podpisový certifikát včetně soukromého klíče.
- je nainstalovaný platný šifrovací certifikát.
- jste vybrali v průvodci správný a platný podpisový certifikát.
Chyba COM - chyba číslo 0.
Aplikaci se nepodařilo nalézt podpůrné knihovny MSXML 4.0.
Řešení:
Instalaci MSXML 4.0 SP3 stáhněte zde.
Nepodařilo se podepsat certifikátem
Pokud používáte certifikát na čipové kartě, nemáte nainstalované všechny podpůrné aplikace pro komunikaci čtečka a operační systém.
Řešení:
Musíte nainstalovat podpůrné aplikace od vydavatele čipové karty pro správný chod komunikace. Máte-li tyto aplikace nainstalované, zkontrolujte, zda používáte nejnovější aktualizace těchto aplikací, popř. je přeinstalujte. Aplikace naleznete na stránkách poskytovatele ICA nebo České pošty.