Od 25. 5. 2018 je služba STORMWARE eForm zrušena, nemůžeme totiž 100% zaručit soulad s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR). Stávající uživatelé mohou tuto službu nadále používat, je ale potřeba zajistit si jiný server pro transport objednávek.

Objednání

Zákazník v objednávkovém formuláři vybere zboží, vyplní potřebné údaje (adresa a způsob platby) a stiskne tlačítko Odeslat.

Zobrazí se mu potvrzení o odeslání objednávky. Potvrzení obsahuje (v sekci Dodavatel) také vaši adresu, IČO, DIČ, telefon, fax a email. Jedná se o údaje zadané v agendě Účetní jednotky, email pro doručování objednávek se tedy zákazník nedozví. Na konci stránky s potvrzením je uveden text, který jste uvedli v agendě Internetové obchody do pole Potvrzení. Je vhodné sem uvést např. dobu expedice apod. Na konci stránky je také odkaz na vaši domovskou stránku zadanou v poli Internet. Pokud zákazník vybere způsob úhrady příkazem nebo zálohou (a nastavili jste váš účet), zobrazí se nyní nová stránka s příkazem k úhradě. Příkaz lze vytisknout nebo údaje použít např. pro GSM banking... V tuto chvíli je také vyvoláno přihlášení do systému online plateb, pokud zákazník zvolil platbu eKonto nebo monetka.cz.

Během několika okamžiků (doba záleží na tom, kde máte zřízený e-mail) od odeslání objednávky vám přijde email na zaregistrovanou adresu. Zpráva obsahuje výpis objednaného zboží, adresu zákazníka, způsob platby a některé další doplňující informace. Součástí emailu je také příloha s koncovkou XPH pro import do Pohody.

Pokud používáte online platby eKonto, v horní části textu emailu je doplněn internetový odkaz na stránku pro ověření realizace platby. Vždy musíte ověřit, zda zákazník platbu úspěšně dokončil. (Přihlášení zákazníka do platebního systému je vyvoláno až po odeslání objednávky.)

Pokud chcete být o objednávce informováni dříve, než vyzvednete poštu z vaší e-mailové schránky určené pro objednávky, využijte službu posílání SMS oznámení o doručení pošty, kterou nabízí některé české portály.