Vzdálená správa
Pomocí vzdáleného přístupu, ať už v průběhu implementace produktu, nebo během jeho používání, mohou specialisté provádět např.:
- konfiguraci operačního systému serveru,
- kontrolu nastavení či změny v programu POHODA a dalších,
- kontrolu nastavení či změny v administraci systému SQL Server.
Servisní zásahy prováděné formou vzdáleného přístupu jsou pro zákazníka pohodlným, rychlým a cenově výhodným řešením. Odpadají při něm náklady spojené s cestou technika k zákazníkovi.
Objednávka onlinePostup navázání spojení pro poskytnutí vzdálené správy:
1. Stáhněte si soubor pomoc.exe a spusťte stažený program.
2. Sdělte pracovníkovi zákaznické podpory STORMWARE své ID a heslo, které jsou vygenerovány pro novou relaci.
3. Pracovník zákaznické podpory naváže pomocí zadaných údajů spojení s vaším počítačem a provede servisní zásah.
4. Po vykonání servisního zásahu bude pracovníkem zákaznické podpory spojení ukončeno.
Spuštěním programu pomoc.exe a sdělením svých údajů (ID a heslo) zákazník souhlasí s provedením servisního zásahu prostřednictvím vzdálené správy. Zákazník si je zároveň plně vědom skutečnosti, že prostřednictvím této operace bude zaměstnanci společnosti STORMWARE s.r.o. umožněn vzdálený přístup na zařízení zákazníka (PC, notebook, server) za účelem provedení servisních činností podle jeho požadavků.
Tato služba je účtována podle ceníku individuálních služeb.