10.4 Záložka Zákaznický displej

displej_nastaveni.png

V mKase je možné nastavit zákaznický displej, na kterém můžete v reálném čase zákazníkovi zobrazovat položky nákupu, jeho mezisoučet a po zaplacení i částku, která má být vrácena.

Zákaznický displej si aktivujte v agendě Hardware, kde si nastavíte uvítací zprávu, která se zákazníkovi zobrazí na displeji před markováním položek. Zpráva může mít podobu textu nebo obrázku (o max. velikosti 5 MB).

Nastavit lze i zprávu po dokončení nákupu v poli Zpráva po prodeji a také prodlevu toho, za kolik vteřin po dokončení nákpu bude opět zobrazena uvítací zpráva pro dalšího zákazníka.

displej.png

Zákaznický displej na platformě Windows je zobrazen jako samostatné okno aplikace, které lze využít na jakémkoliv běžném monitoru nebo na speciálních grafických zákaznických displejích, jako je například Virtuos 7" LCD SD700F.

Na platformě Android se dipslej automaticky spustí na sekundárním displeji zařízení. Funkce by měla být kompatibilní se všemi zařízeními Android s plnohodnotným sekundárním displejem, z námi otestovaných můžeme doporučit modely Sunmi T2s a Sunmi D3 Mini.

Nastavit lze i zprávu po dokončení nákupu v poli Zpráva po prodeji a také prodlevu toho, za kolik vteřin po dokončení nákpu bude opět zobrazena uvítací zpráva pro dalšího zákazníka.

Na zařízeních Windows můžete pomocí tlačítka displej_prepnuti.png na zákaznickém displeji přepnout zobrazení na režim celé obrazovky.

Info: Obnovit pozici zákaznického displeje na platformě Windows je možné pomocí tlačítka Obnovit pozici zákaznického displeje v agendě Hardware/Zákaznický displej.