Účetní uzávěrka – Inventura zásob

Doporučený postup při inventarizaci skladových zásob v Pohodě

„Odpovídají informace uvedené v účetnictví skutečnosti?“ Odpověď na tuto otázku hledají v závěru roku tisíce účetních a skladových operátorů po celém Česku. Ať už si letos budete takovou otázku klást poprvé, nebo již poněkolikáté, určitě se vyplatí připravit si plán jednotlivých činností a celý proces inventarizace tak absolvovat za zlomek času a nákladů. Během školení si ukážeme praxí ověřené postupy i různé šikovné zkratky v programu POHODA – od kontrolních operací přes doporučené postupy v agendě Inventury až po vyčíslení inventarizačních rozdílů a jejich správné zaúčtování.
 

Máte o školení zájem?
nebo zavolejte na
567 112 611

Na co určitě přijde řeč?

Sestavení plánu inventarizace v souladu s platnou legislativou

Ocenění zásob – výpočet/přepočet vážené nákupní ceny, zápisy příjmů a výdejů zásoby, nestandardní skladové pohyby

Stručné představení zásob vstupujících do inventury

Kontrolní operace před provedením inventury

Rozdíly ve zpracování inventury v jednotlivých řadách systému POHODA

Práce s agendou Inventury v praxi – vytvoření nové inventury, tisk podkladů ke zpracování inventury, zápis skutečného/fyzického množství zásoby

Využití agendy Inventurní seznamy, přenos inventurního seznamu do agendy Inventura

Průvodce zaúčtováním inventury, práce se vzniklými doklady, oprava zaúčtované inventury

Zpracování inventury evidenčních čísel

Závěrečné shrnutí celého postupu včetně kontrolních/tiskových sestav

Komu se školení může hodit?

Školení je určeno pro všechny účetní, kteří v programu POHODA budou provádět inventuru zásob. Předpokladem úspěšného absolvování kurzu je především dobrá orientace v programu POHODA a znalost problematiky účetní uzávěrky.

Kategorie: D ?Program POHODA znám a ovládám poměrně dobře.

Další školení z této kategorie >


Tento kurz je vhodný pro pokročilé uživatele Pohody. Nezbytným předpokladem pro jeho úspěšné absolvování je znalost základních principů práce v programu, které si rychle osvojíte na školení Základní dovednosti v programu POHODA, a také mít povědomí o účetních/skladových operacích v Pohodě, s čímž vám pomůžeme na kurzech Účetnictví, Sklady, Skladové pohyby, Mzdy, resp. o uzávěrkových operacích, kterým se věnujeme na školení Účetní uzávěrka.

Školení k programu POHODA:
Účetní uzávěrka – Inventura zásob
1 180 Kč bez DPH
V ceně obdržíte:
  • připojovací odkaz k online vysílání
  • podrobný manuál a další materiály v elektronické podobě
Jak kurz probíhá:
  • školení se uskuteční ve vybraném termínu online přes aplikaci Microsoft Teams ?Aplikaci nemusíte do počítače instalovat, stačí kliknout na odkaz, který vám zašleme na e-mail vyplněný při objednávce.
  • naše setkání bude trvat asi 2–3 hodiny (dle počtu účastníků)

Kdo vás školením může provést?





Jan Kotlovský
Vedoucí pobočky v Hradci Králové

Honza, díky svým mnohaletým zkušenostem na pozici vedoucího pobočky, poskytuje společnostem implementujícím program POHODA nebo PAMICA do firemní infrastruktury cennou podporu a pomoc – prostřednictvím individuálních konzultací, firemních a standardizovaných školení. Specializuje se na zavedení a efektivní správu skladové evidence, účetní uzávěrku a základní i pokročilé operace v personálním a mzdovém systému PAMICA.
 


Marta Lukácsová
Senior konzultant na pobočce v Praze

Marta ve své vlastní praxi již řadu let vede účetnictví a zpracovává mzdy několika živnostníkům i větším firmám, plátcům i neplátcům DPH, se zaměstnanci i bez nich. Ve světě účetnictví, daní i personálních záležitostí je proto jako ryba ve vodě. Navíc lektoruje takřka veškerá školení ve STORMWARE, takže skvěle rozumí informačním potřebám svých posluchačů a s nadšením jim předává vlastní zkušenosti i zkušenosti svých klientů.