Adresář
Přehledný a bezchybný adresář je nezbytnou součástí každého podnikání. Dnes už je většina kontaktů shromažďována v elektronické podobě, zejména v adresářích e-mailových aplikací nebo v mobilních telefonech. Na možnosti a funkce pro evidenci důležitých kontaktních údajů jsou ze strany uživatelů kladeny větší a větší požadavky. Rychlá orientace někdy i v tisícovkách záznamů je proto nezbytná, stejně jako možnost propojení adresáře s dalšími používanými aplikacemi.
Podobně klíčová je agenda Adresář ve všech variantách ekonomického systému POHODA. Uživatel v ní může pracovat s jednotlivými kontaktními osobami a adresami, ale i s událostmi, díky kterým lze přehledně a důkladně evidovat průběh obchodního styku. V adresáři je možné přiřazovat speciální ceny jednotlivým odběratelům, nastavovat individuální slevy nebo splatnosti pohledávek. Možná je také práce s členěním na střediska, činnosti a zakázky. Samozřejmostí je pohodlná dostupnost mnoha komunikačních funkcí. K záznamům (adresám, osobám a událostem) mohou být rovněž přiřazovány dokumenty v podobě smluv, ceníků, objednávek apod., aby je měli uživatelé kdykoliv po ruce.
Mohlo by vás také zajímat:
Co všechno umí adresář v POHODĚ
Komunikační funkce
Úpravy agend podle vlastních potřeb
Propracovaný adresář můžete využívat také v programu POHODA Start. Tuto bezplatnou variantu účetního programu POHODA si můžete zadarmo stáhnout z internetových stránek
www.fakturace-zdarma.cz.