Reklamace
Reklamace se dá obecně přeložit jako vrácení zakoupeného zboží nebo služby prodejci, a to z důvodu špatné kvality, poruchy, nefunkčnosti nebo z důvodu jakékoliv další nespokojenosti. Důvody pro uznání reklamace a další podmínky jsou pak zvlášť upraveny zákonem, případně obchodními podmínkami prodejce.
S reklamacemi počítá také informační systém POHODA E1, nejvyšší řada ekonomicko-informačního systému POHODA. Agenda Reklamace je zde připravena pro evidenci reklamací od odběratelů – reklamace typu Zákaznická, ale také pro reklamace, které uživatel systému uplatňuje vůči svému dodavateli. Reklamace nakoupeného, ale dosud neprodaného zboží, může být evidována jako Skladová nebo Nákupní. Možnosti a funkce agendy jsou koncipovány tak, aby maximálně zpřehlednily a usnadnily správu jednotlivých reklamací. V jednom reklamačním záznamu je tedy uživatelem spravováno celé reklamační řízení, a to od samého počátku až do úplného ukončení.
Mohlo by vás také zajímat:
Skladové hospodářství
Obchodování na internetu
Rezervace skladových zásob v POHODĚ
Co je Business Intelligence