otázka
Počet aktivací přesáhl počet zakoupených licencí. Co s tím?
odpověď
Hlášení je zobrazeno v případě, že se pokoušíte aktivovat další PC, ale již byl vyčerpán počet zakoupených licencí.
K tomuto problému zpravidla dochází při:
-
výměně starého PC za nový
-
po velké aktualizaci systému
-
při změně názvu počítače
-
výměně některé základní PC komponenty (např. procesoru).
Seznam aktivovaných licencí lze ověřit a upravit takto:
Na kterémkoliv PC, kde již je program aktivován se přihlaste jako uživatel Admin.
Po přihlášení použijte povel NÁPOVĚDA/REAKTIVACE SÍTĚ.
Na druhé straně průvodce je zobrazen seznam aktivovaných PC.
Jestliže chcete některý z nich ze seznamu odebrat (a uvolnit tím licenci) označte všechny PC, které mají zůstat aktivované. Dokončením průvodce dojde k odebrání neoznačených přístupů.
Na PC, kde se předtím aktivace nezdařila, spusťte znovu program a proveďte aktivaci.
Jestliže nelze z nějakého důvodu vstoupit do Reaktivace sítě, kontaktujte technickou podporu na tel. čísle 567 117 711 nebo emailem na servis@stormware.cz.
Některý z našich techniků uvolní všechny licence a poté bude potřeba provést aktivaci znovu na všech PC.
Pokud jsou všechny licence aktivně používány a nelze žádnou z nich odebrat, bude nutné dokoupit příslušný počet licencí.
V tomto případě kontaktujte obchodní oddělení na tel. čísle 567 112 612 nebo emailem na expedice@stormware.cz.