otázka
Jak vytvořit tiskopis Hlášení zaměstnavatele při ukončení pracovní neschopnosti (HZUPN)?
odpověď
V agendě Personalistika zatrhněte u dané nepřítomnosti na záložce Nepřítomnost pole Vystavit HZUPN.
Hlášení vygenerujete v agendě Personalistika prostřednictvím povelu Záznam/Operace/Podání HZUPN a vyberete měsíc ukončení nepřítomnosti. V zobrazeném dialogovém okně vyplníte datum, kdy zaměstnanec začal opět vykonávat zaměstnání. Dále uvedete, zda zaměstnanec poslední den nemoci již pracoval a případně kolik hodin ze své plánované směny odpracoval. Jestliže zaměstnanec v době pracovní neschopnosti pracoval, uvedete, ve kterých dnech pracoval. Po vyplnění údajů a potvrzení tlačítkem OK se otevře agenda Podání HZUPN s nově vytvořeným záznamem. Toto podání uložíte a následně ho můžete přes povel Záznam/Odeslání HZPUN elektronicky odeslat.
Postup odeslání naleznete ve FAQ - Jak odeslat podání HZUPN na portál VREP?