Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Při odeslání emailu se nedoplňuje adresa příjemce, jak ji nastavit?

odpověď

Při odeslání dokladové sestavy (např. Faktura) je do pole Komu standardně vložen email z Fakturační adresy uvedené na dokladu (pokud existuje).
V určitých případech k doplnění adresy nedojde, proto je vhodné do Výchozí šablony e-mailu nastavit proměnnou, která e-mail doplní vždy.

  1. Otevřete agendu Nastavení / Uživatelské nastavení.
  2. Vyberte v seznamu dole Profil uživatele, kterému chcete šablonu upravit.
  3. V menu vlevo vyberte sekci E-mail.
  4. Klikněte na tlačítko Nastavit v části Výchozí vzhled zprávy.
  5. Klikněte do pole Komu (Kopie nebo Skrytá), podle toho, kam chcete proměnnou vložit.
  6. Klikněte na volbu Vložit proměnnou (vpravo nahoře).
  7. Vyberte proměnnou:
  • <Email dokladu>   - e-mail z Fakturační adresy na dokladu nebo E-mail v agendě Personalistika.
  • <Email dokladu2> - e-mail z Dodací adresy na dokladu nebo Soukromý e-mail v agendě Personalistika.
  1. Tlačítkem OK (vlevo) potvrďte šablonu a Uložte záznam (Ctrl+Enter) v Uživatelském nastavení.

  • Automatické vložení e-mailu funguje pouze pro Dokladové sestavy (bílá ikonka sestavy ve stromu).

Proměnná reaguje také na volby:

  • PDF -> Odeslat vše z položek e-mailem - některá podání např. ELDP
  • PDF -> Odeslat PDF e-mailem dle odběratele - sestavy Upomínky v prodlení a Inventarizace u Pohledávek.

  • Soupiskové sestavy (žlutá ikonka) nemohou e-mail automaticky vložit, protože se jedná o údaje z více dokladů, takže obsah proměnné nemusí být jednoznačný.
  • Nastavení je nutné provést u každého uživatelského profilu, do následujících období se poté přenáší.
  • Stejným způsobem lze vkládat proměnné do šablon e-mailů.
Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím