Vyberte pobočku
Při maloobchodním prodeji je potřeba, aby všechno běželo jako na drátkách. Na tomto školení vás proto naučíme, jak minimalizovat čas strávený odbavováním zákazníků, a to šikovnými funkcemi a zkratkami v ekonomickém systému POHODA. A protože bývá s prodejní činností úzce spjata i oblast reklamací a servisních oprav, věnujeme ukázkám jejich efektivního řešení v Pohodě druhou část našeho kurzu. Můžete se tak těšit na řadu osvědčených postupů v agendách Prodejky, Kasa, Výroba, Reklamace či Servis, které vám v každodenním prodejním shonu pomohou udržet si dokonalý přehled o svých zákaznících.
Školení jsou organizována podle Všeobecných obchodních podmínek společnosti STORMWARE s.r.o.
Ceny standardizovaných kurzů jsou platné pro jednoho účastníka a jsou uvedeny bez DPH. Změnit termín kurzu nebo stornovat objednávku je možné bezplatně nejpozději do 12.00 hodin pracovního dne, který předchází původně objednanému termínu školení. Cena školení není vratná v případě, že se přihlášený účastník školení nezúčastní.
Pokud bude počet přihlášených účastníků prezenčního školení menší než 3, resp. online školení menší než 5, vyhrazuje si STORMWARE právo přesunout toto školení na jiný termín nebo jej sloučit se školením vypsaným na další termín. Všichni přihlášení účastníci budou o případných změnách informováni s předstihem.
V případě online školení využíváme program Microsoft Teams (aplikaci není potřeba do počítače instalovat, stačí kliknout na zaslaný webový odkaz), případně obdobnou aplikaci. Objednatel je povinen otestovat před zahájením školení kvalitu svého internetového připojení a funkčnost systémových prostředků (mikrofon, kamera) nezbytných pro realizaci online přenosu. Případné nedostatky na straně Objednatele nejsou důvodem k reklamaci školení. Je zakázáno pořizovat záznam školení, dále jej zveřejňovat či předávat dalším osobám.