V současném globalizovaném světě se zaměstnávání zahraničních pracovníků stává stále běžnější realitou pro mnoho firem. Pro personalisty a mzdové účetní je proto klíčové, aby se v této oblasti dobře orientovali a uměli si poradit s různými specifiky spojenými se zaměstnáváním osob s cizí státní příslušností. Na našem online školení si tak po rychlém úvodním vysvětlení nezbytných pojmů vyzkoušíte, jak správně evidovat zahraniční pracovníky přímo ve mzdovém systému PAMICA – od založení personální karty přes přihlášky/odhlášky SP/ZP a přípravu podkladů pro hlášení na úřad práce až po související tiskové sestavy.
Smyslem školení není výklad legislativy či mzdové teorie. Pokud vás ale v jeho průběhu napadne jakákoliv otázka k funkčnosti programu PAMICA, rádi vám vaše dotazy zodpovíme.
Školení jsou organizována podle Všeobecných obchodních podmínek společnosti STORMWARE s.r.o.
Ceny standardizovaných kurzů jsou platné pro jednoho účastníka a jsou uvedeny bez DPH. Změnit termín kurzu nebo stornovat objednávku je možné bezplatně nejpozději do 12.00 hodin pracovního dne, který předchází původně objednanému termínu školení. Cena školení není vratná v případě, že se přihlášený účastník školení nezúčastní.
Pokud bude počet přihlášených účastníků prezenčního školení menší než 3, resp. online školení menší než 5, vyhrazuje si STORMWARE právo přesunout toto školení na jiný termín nebo jej sloučit se školením vypsaným na další termín. Všichni přihlášení účastníci budou o případných změnách informováni s předstihem.
V případě online školení využíváme program Microsoft Teams (aplikaci není potřeba do počítače instalovat, stačí kliknout na zaslaný webový odkaz), případně obdobnou aplikaci. Objednatel je povinen otestovat před zahájením školení kvalitu svého internetového připojení a funkčnost systémových prostředků (mikrofon, kamera) nezbytných pro realizaci online přenosu. Případné nedostatky na straně Objednatele nejsou důvodem k reklamaci školení. Je zakázáno pořizovat záznam školení, dále jej zveřejňovat či předávat dalším osobám.