STORMWARE
Průzkum - PAMICA
Průzkum mezi uživateli programu PAMICA
Chtěli bychom zjistit, jak jste spokojeni s programem PAMICA. Zajímají nás také vaše názory a případná doporučení pro úpravu, zlepšení nebo rozšíření tohoto programu.
Proto jsme pro vás připravili tento dotazník. Jeho vyplněním, které by vám nemělo zabrat více než deset minut, můžete přispět k dalšímu vývoji programu PAMICA.
Budeme vám velmi vděční, pokud si najdete trochu času a podělíte se s námi o své postřehy, zkušenosti a náměty.
Jak jste spokojeni s programem PAMICA?
Kolika zaměstnancům v něm zpracováváte personální a mzdovou agendu (případně v kolika účetních jednotkách)?
V jakém programu jste zpracovávali mzdy předtím, než jste si pořídili program PAMICA?
V čem je podle vás program PAMICA opravdu dobrý? V čem vidíte jeho hlavní výhody?
Využíváte možnost elektronického odesílání formulářů z programu PAMICA na ČSSZ nebo finanční úřad?
Prostor pro vaše případné komentáře a náměty:
Používáte v programu PAMICA nedávno zapracovanou agendu pro evidenci upomínek?
Jak jste s upomínkami spokojeni?
Jaké nové funkce nebo formuláře byste v programu PAMICA uvítali? Co bychom měli do programu zapracovat?
Má podle vás program nějaký nedostatek? Co bychom měli v programu změnit?
Spolupracuje program PAMICA s vaším účetním/ekonomickým programem, případně uvažujete o jejich propojení?
Pokud jste odpověděli „ano“, vyplňte prosím následující údaje:
Pokud už máte obě aplikace propojeny, jak jste s jejich vzájemnou spoluprací spokojeni?
Používáte napojení programu PAMICA na docházkový systém, případně uvažujete o propojení těchto aplikací?
Pokud jste odpověděli „ano“, vyplňte prosím následující údaje:
Pokud už máte obě aplikace propojeny, jak jste s jejich vzájemnou spoluprací spokojeni?
Jak jste spokojeni s kvalitou služeb poskytovaných v rámci zákaznické podpory (tel. 567 117 711, e-mail hotline@stormware.cz nebo servis@stormware.cz)?
Rozveďte prosím své zkušenosti se zákaznickou podporou (budeme vám vděčni za kladné i záporné reakce):
Prostor pro vaše náměty na zlepšení služeb zákaznické podpory:
Tento prostor je určen pro vaše další sdělení, náměty nebo doporučení k programu PAMICA, ale i dalším produktům a službám poskytovaným společností STORMWARE:
Budeme rádi, pokud uvedete své kontaktní údaje pro případné upřesnění vašich námětů:
Vaše profese nebo zařazení ve firmě: