otázka
Jak pozvu nového uživatele do své firmy?
odpověď
Přístup jiným uživatelům do účetní jednotky dáte zasláním pozvánky. Pozvánku lze odeslat následujícími způsoby.
-
V aplikaci mPOHODA v agendě Uživatelé v části Pozvat uživatele zadejte e-mailovou adresu uživatele a potvrzením Pozvat mu odešlete pozvánku.
-
Pokud vy nebo vaše účetní vlastníte program POHODA, můžete pozvánku dalším uživatelům zaslat také přímo z programu POHODA. Máte-li účetní jednotku již synchronizovanou s programem POHODA, pak v něm v agendě Nastavení/Globální nastavení v sekci mPOHODA klikněte na tlačítko Nastavení. Zobrazí se průvodce, ve kterém zadejte jména a e-mailové adresy uživatelů, které chcete do firmy pozvat. Dokončením průvodce dojde k odeslání pozvánek na uvedené e-mailové adresy.
Uživatel nalezne pozvánku ve své e-mailové schránce. Potvrzením pozvánky, kliknutím na modré tlačítko Přijetí pozvánky v
e-mailu, bude daný uživatel oprávněn v účetní jednotce pracovat. Pokud jste v aplikaci mPOHODA založili více účetních jednotek, jsou jiní uživatelé oprávněni vstoupit pouze do těch firem, kam jim byl umožněn přístup zasláním pozvánky.
Uživatelé, kteří pozvánku potvrdili se zobrazí v seznamu uživatelů v agendě Uživatelé, kde jim můžete nastavit uživatelskou roli a omezení práce v aplikaci mPOHODA.