otázka
Mohu přidat do programu POHODA novou tiskovou sestavu?
odpověď
Tlačítko Přidat uživatelskou sestavu v dialogovém okně Tisk slouží k založení vlastních uživatelských sestav kopií originální předlohy. Novou sestavu lze pojmenovat dle vlastní potřeby a poté upravit v programu REPORT Designer. Funkce je povolena, pokud máte zakoupen program REPORT Designer. Uživatelskou sestavu přidáte tak, že v programu POHODA si otevřete agendu, kam chcete tiskové sestavy přidat. V nabídce Soubor zvolte povel Tiskové sestavy (nebo klávesovou zkratku Ctrl+T). Pravým tlačítkem myši klikněte na Vámi vybranou sestavu a z místní nabídky vyberte povel Přidat uživatelskou sestavu. Otevře se dialogové okno Přidat uživatelskou sestavu, kde zapíšete název sestavy ve stromu (nemá vliv na tisk), název sestavy při tisku (tiskne se v záhlaví sestavy) a název souboru. Potvrďte stiskem tlačítka OK.
Pokud jste postupovali správně, zobrazí se oznámení "Chcete nyní přidanou sestavu upravit v editoru sestav?" Na dotaz o úpravě sestavy v editoru sestav zvolte Ano, pokud ji chcete změnit. Poté bude sestava úspěšně přidána do stromu tiskových sestav, odkud ji můžete kdykoli použít.